Wij zijn op zoek naar een klantendienstmedewerker. Je zet klanten op de eerste plaats aan de hand van een vriendelijke en correcte dienstverlening waarin je deze van A tot Z te woord zal staan.
Je zal optreden als schakel tussen klant en laboratorium. Hierbij ben je verantwoordelijk voor de administratie van de verschillende klantendossiers.
- Je stelt een correcte en complete offerte-aanvraag van de klant op.
- Je maakt afspraken omtrent de duur van de analyses met het lab en klanten.
- Je gaat de klant begeleiden en adviseren (mail/telefoon) bij het opstellen van de analysepakketten op basis van de laboresultaten.
- Je staat in voor een goede dienst na-verkoop en zorgt voor een klantenbinding op lange termijn.
Daarnaast beschik je over een professionele attitude en sta je klanten bij met al hun vragen en problemen. Hierdoor bouw je mee aan een duurzame klantenrelatie.
Bedrijfsprofiel:
ECCA, goed voor meer dan 100 medewerkers, is een belangrijke speler op het vlak van voeding- en leefmilieuanalyses. We hebben meer dan 40 jaar ervaring in chemische, microbiologische en biologische analyses. Door onze ervaring kunnen we een heel uitgebreide scope van analyses aanbieden aan onze klanten. We hebben een ISO 17025 accreditatie en investeren continu in R&D, automatisering en geavanceerde apparatuur. Een persoonlijke service waarbij de klant centraal staat, gekoppeld aan wetenschappelijke kwaliteit is sinds jaren de basis van ons succes. ‘Familiaal, toegankelijk, zelfstandig, gezond en creatief’ zijn dan ook de 5 waarden die wij binnen het bedrijf vooropstellen.
Waaraan je zeker moet voldoen:
Wat mag je verwachten:
Interesse, aarzel niet om te solliciteren en wie weet ben jij de perfecte match binnen het inhouse team!