Job 41 van 111


Report this listing

Solliciteren



Klantendienstmedewerker


Functie

Wij zijn op zoek naar een klantendienstmedewerker. Je zet klanten op de eerste plaats aan de hand van een vriendelijke en correcte dienstverlening waarin je deze van A tot Z te woord zal staan.

Je zal optreden als schakel tussen klant en laboratorium. Hierbij ben je verantwoordelijk voor de administratie van de verschillende klantendossiers.

- Je stelt een correcte en complete offerte-aanvraag van de klant op.

- Je maakt afspraken omtrent de duur van de analyses met het lab en klanten.

- Je gaat de klant begeleiden en adviseren (mail/telefoon) bij het opstellen van de analysepakketten op basis van de laboresultaten.

- Je staat in voor een goede dienst na-verkoop en zorgt voor een klantenbinding op lange termijn.

Daarnaast beschik je over een professionele attitude en sta je klanten bij met al hun vragen en problemen. Hierdoor bouw je mee aan een duurzame klantenrelatie.

Bedrijfsprofiel:

ECCA, goed voor meer dan 100 medewerkers, is een belangrijke speler op het vlak van voeding- en leefmilieuanalyses. We hebben meer dan 40 jaar ervaring in chemische, microbiologische en biologische analyses. Door onze ervaring kunnen we een heel uitgebreide scope van analyses aanbieden aan onze klanten. We hebben een ISO 17025 accreditatie en investeren continu in R&D, automatisering en geavanceerde apparatuur. Een persoonlijke service waarbij de klant centraal staat, gekoppeld aan wetenschappelijke kwaliteit is sinds jaren de basis van ons succes. ‘Familiaal, toegankelijk, zelfstandig, gezond en creatief’ zijn dan ook de 5 waarden die wij binnen het bedrijf vooropstellen.

Jouw profiel

Waaraan je zeker moet voldoen:

  • Je bent bij voorkeur in het bezit van een bachelor diploma in een wetenschappelijke richting (vb: milieuzorg, voedingsleer, biotechnologie,..)
  • Je bent leergierig, enthousiast en kan zelfstandig werken.
  • Je bent communicatief ingesteld.
  • Je hecht belang aan structuur, klantvriendelijkheid en zorgt voor een efficiënte dienstverlening.
  • Je bent nauwkeurig en zorgt voor een correcte administratie.
  • Je spreekt vlot Nederlands en Engels en hebt een basiskennis van het Frans.

  • De klant oriënteren en zijn oproep naar de gepaste gesprekspartner doorschakelen (technicus, verkoper, klantverantwoordelijke, ...)

Aanbod

Wat mag je verwachten:

  • Een boeiende en uitdagende job waarbij je geniet van de nodige zelfstandigheid en flexibiliteit.
  • Een marktconform loon in verhouding met jouw ervaringen en capaciteiten.
  • Een leuke tewerkstelling in een dynamisch team.
  • Grondige interne opleiding.
  • Voltijdse tewerkstelling.
  • Aangename sfeer in een familiaal bedrijf.
  • Optie vast.

Interesse, aarzel niet om te solliciteren en wie weet ben jij de perfecte match binnen het inhouse team!

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht